Rangkuman Seminggu

Assalammualaikum

Kira lama juga masa yang diambil untuk saya nak pos entri baru. Bukan apa ada beberapa perkara yang perlu diselesaikan.

Mengimbau kenangan mengambil video untuk satu majlis di sekitar kuala kangsar pada minggu lepas (8.3.13 & 9.3.13) memang rasa terkilan dengan sikap photographer yang kurang pro iaitu dengan tidak memberikan saya dan juga rakan saya ruang untuk kami mendapatkan shot yang cantik senang cerita memang rasa bengang sangat! I dont know actually what they want to prove. Pastu untuk misi menenangkan perasaan saya bertanya pada kawan saya tu mana lokasi laksa yang best atau unik kat kuala kangsar dia pun ajak ke Laksa Pokok Limau untuk menikmati laksa dengan telur goreng. Ok juga rasanya.

Pastu hari Ahad dan Isnin (10 & 11 Mac 2013) terpaksa menziarah bapa mertua yang dimasukkan ke Hospital Taiping.

Itu sahaja beberapa cerita yang nak disampaikan pada entri kali ini.

Ulasan

  1. Tersilap tekan tak dapat nak terbitkan komen Aj - moral of the story pakai jari kelingking kalau nak tekan option untuk komen tu kalau guna smartphone ... sori cik AJ

    P/S - macam kena wat sesuatu untuk appreciate pengkomen tegar

    BalasPadam

Catat Ulasan