Cloud Storage - Dropbox lagi

Kali ini saya akan menerangkan lagi tentang ciori ciri dropbox iaitu salah satu simpanan awan yang ada di alam maya yang menjadi pilihan saya. Antara sebab ianya menjadi pilihan kerana ia membolehkan perkongsian fail dan folder kepada rakan-rakan serta platform yang berlainan seperti android dan ios. Ianya menjadi pilihan kerana saya boleh berkongsi fail gambar atau video dengan rakan saya tanpa perlu meninggalkan rumah, saya rasa langkah ini sedikit sebanyak sudah menjimatkan sedikit masa.

Berikut saya sertakan beberapa gambar akaun dropbox saya







Jikalau berminat boleh klik DROPBOX untuk mendaftar





Ulasan

  1. AJ dah ada dah dropbox ni..
    Tapi still explore..
    Hehhehehe....

    Jap.. Cuba buang word verification kat setting....Susah nak komen...

    BalasPadam
    Balasan
    1. AJ word verification setting dah ubah... tq bagi feedback

      Padam
    2. Haaaaa.... Baru senang nak komen... =D

      Padam

Catat Ulasan