Kembali ke Blogger comment daripada Google+

Assalamualaikum

Nampak gayanya kena kembali ke komen blogger. Setelah cuba untuk menyepadukan komen blogger  dengan Google+ saya rasa ada sedikit kesukaran untuk membalas komen melalui tablet saya setelah mencuba beberapa hari. Manakala melalui telefon pintar Samsung saya pula saya tidak dapat melihat samada ada komen atau tidak untuk pos yang dipos di blog saya. Buat masa ini saya rasa langkah yang perlu diambil. Tetapi saya akan cuba untuk mencari penyelesaiannya. 

Wassalam.

Ulasan

  1. Takpe, cuba cari altenatif lain...
    Mesti ada jalan.. =D

    BalasPadam
  2. InsyaAllah teruskan mencari penyelesaiannya. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Komen blogger ni pun ok cuma tiada hebahan di Google+

      Padam
  3. takpa bro, pakat2 tekan button g+ tu utk share.., pasal widget komen di tablet memang agak sukar kekadang...sy akui dan belum ada penyelesaian. mungkin utk sementara waktu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kena tunggu sementara penambahbaikan dilakukan lah

      Padam

Catat Ulasan