Simpanan Awan (Cloud Storage) - Mengapa memilih mengunakan Dropbox

Assalamualaikum Salah satu sebab mengapa saya memilih untuk mengunakan simpanan awan adalah kerana pemindahan fail yang dapay saya lakukan tanpa berjumpa dengan rakan saya yang melakukan khidmat fotografi untuk saya. Gambar-gambar yang diambil oleh beliau dipindahkan melalui cloud storage. Kami telah bersepakat untuk mengunakan dropbox kerana saya rasa ianya mudah untuk digunakan. Melalui dropbox juga kami telah dapat menjimatkan wang dengan tidak perlu berjumpa secara fizikal. Lagi satu sebab mengapa saya menyukai dropbox adalah kerana saya tidak perlu untuk menyimpan keseluruhan data di dalam hard disk saya cukup sekadar yang saya perlukan sahaja saya simpan di hard disk saya untuk menyiapkan album gambar tersebut. kepada yang ingin mencuba boleh klik pada link di Google+ saya. Wassalam. imej dropbox

Ulasan