Sokong perniagaan rakan-rakan

Assalamualaikum

2 3 menjak ni bukan tidak mahu menulis atau menerbitkan post baru tetapi ada sedikit kegusaran yang timbul kerana ada masalah teknikal yang timbul dengan komputer saya. Memang tak senang duduk dibuatnya dalam bahasa orang Perak "Libang Libu". Tapi macam mana sekalipun hidup perlu diteruskan.

Maka apabila ada seorang kawan mengajak saya untuk menemani beliau menghantar kicap kepada seorang lagi kawan yang meniaga kuetiau goreng saya pun bersetuju. Niat saya untuk membantu kedua-dua rakan tersebut tercapai juga. Semoga mereka akan terus bekerjasama selepas ini.

Sebelum terlupa jika ada sesiapa mahukan kuetiau untuk majlis atau acara boleh hubungi 019-5769216 faizal untuk kicap pula boleh hubungi 012-4665133 sham dan jika inginkan perkhidmatan foto & video boleh email saya di fahmi_sp@yahoo.com (promote diri sendiri jugalah 😃)

Ulasan