Pink October Walk-A-Hunt

Assalamualaikum

 Jika semalam saya ada memberikan gambaran tentang acara yang saya sertai dengan menunjukkan gambar kertas soalan hari ini saya hendak menyiarkan sepenuhnya acara yang saya sertai itu. Acara itu adalah Walk-A-Hunt atau cari harta karun (Betul ke pun?).

 Acara Walk-A-Hunt ini adalah sempena menyambut bulan Pink Oktober. Pink Oktober adalah bulan yang dimana kempen mengenai kanser payudara dilakukan dengan menyeluruh (mengikut kefahaman saya yang mendengar ucapan di hari tersebut). Acara dijalankan di Padang Rekreasi Sultan Abdul Aziz atau Padang Polo.

 Tujuan saya masuk acara Walk-A-Hunt ini adalah atas dasar suka-suka untuk memeriahkan majlis dan menyertai rakan sepejabat dalam acara Walk-A-Hunt tersebut. Apa-apa pun layan gambar yang ada.

Wassalam

P/s : Kalau ada handphone ni kan best untuk bawa p event ni



Dato Abdul Rahim Memberikan Ucapan


         Acara Memakan Buah Apple                                                           

Salah Seorang Jurugambar Bertugas


Acara Mengira Bintang

Senamrobik





Ulasan