Selamat Tahun Baru 2015

Assalamualaikum

Sudah lama tiada ada yang dikongsikan bersama di blog ini. Bukannya tiada idea hendak menulis apa di sini cuma ada beberapa faktor yang menyebabkan masa menjadi makin terbatas.

Walau bagaimana pun saya berharap 2015 ini akan menjadi tahun yang memberansangkan untuk semua daripada pelbagai segi. Macam saya tahu 2015 ini anak akan mula memasuki fasa persekolahan darjah 1 dan itu sedikit sebanyak akan mempengaruhi jadual saya. Pandai pandailah susun jadual dan saya pun mungkin tidak boleh mengedit gambar hingga larut malam mungkin akan bertukar jadual nya mula daripada sebelum subuh pula.

Saya juga berharap pada tahun ini semoga sambutan terhadap perkhidmatan fotografi saya akan meningkat lagi daripada tahun tahun sebelum nya boleh layari blog contoh gambar di sini.

Itu sahaja untuk kali ini dan selamat tahun baru daripada pihak saya.

Wassalam.




Ulasan