Beberapa Senarai Topik

Assalamualaikum

Agak lama juga saya tidak mengarang sesuatu yang baru di dalam blog ini. Pertama sekali bukanlah disebabkan saya ingin mengabaikan blog ini tetapi urusan harian memang agak tight juga la sekarang ini. Tetapi di dalam itu saya ada memikirkan beberapa topik yang saya ingin kongsikan di dalam blog ini.

Berikut adalah beberapa topik yang saya rasa boleh kaitkan dengan diri saya dan kongsikan dengan pembaca blog ini (berapa kerat je kot)

1. Saya orang Perak
2. IT
3. Perkara seharian

Saya rasa topik no. 1 itu boleh membuatkan orang lain juga berkongsi pengalaman yang sama mungkin dengan saya, contoh masa kecil dulu saya selalu keliru bila di antara perkataan baruh dengan darat!

Yang topik no. 2 pula mengenai perkara perkara berkaitan IT dan teknologi cuma saya takde le buat reviu gajet atau sebagainya mungkin saya akan ceritakan mengenai pengalaman saya mengunakan sesuatu apps, software, perkakasan dan sebagainya.

Mengenai foto pula saya ada berkongsi di blog lain boleh klik di sini untuk ke blog khusus hasil fotografi saya.

Buat masa ini itu sahaja senarai yang saya boleh fikirkan, nak kekalkan momentum untuk menulis blog ini pun saya tak pasti kerana rasa dah macam jarang-jarang juga update nya.

Apapun semoga bertemu lagi

Wassalam







Ulasan