Perihal Nak Bercuti Lagi

Assalamualaikum Para Pembaca Semua

Sementara saya sedang mem backup apa yang patut ke dalam komputer, saya masih lagi dok berangan dan merancang apa aktiviti yang boleh dilakukan jika pergi bercuti kelak.

Setelah beberapa kali mengira bajet yang ada, rasanya tempat yang hendak dipilih sudah ada di mind. Lepas tu kena set pula apa aktiviti yang hendak dijalankan di situ. Aktiviti saya sekarang ini pasti lah membabitkan anak-anak saya jadi saya perlu ambil kira apa aktiviti yang sesuai dengan mereka.

Buat masa ini kena bekerja dulu untuk ini sambil tu dapat lah menampung apa yang patut untuk percutian itu kelak. Ye lah kalau setakat berjalan tengok bangunan sahaja rasanya tak payah pergi jauh jauh. Ada juga terfikir apa yang boleh dilakukan jika saya hanya bercuti di sekitar Ipoh. Bab tu mungkin saya akan kongsikan di entri lain.

Wassalam


Ulasan