Sengkuang Calit Area Manjoi

Assalamualaikum

Baru-baru ini saya ke studio salah seorang kawan saya untuk sesi perbincangan kami mengenai pelbagai topik yang berkisar mengenai minat kami terhadap kamera dan juga sedikit terselit isu isu semasa (Tak tahu tak pasal je nanti).

Selepas selesai sesi perbincangan kawan saya yang berniaga sengkuang calit bertempat di Padang Lintau, Manjoi, Ipoh menjamu kami semua dengan produk perniagaan beliau. Rasa sengkuang calit beliau memang sedap rasa nak setelkan semua yang stok yang dia bawa malam tu tapi segan juga la.

Berikut adalah gambar sengkuang calit yang saya sendiri cuba sapukan sos dan taburkan serbuk kacang ke atas sengkuang.


Sekian untuk kali ini

Wassalam

*update
 Kawan saya ini (facebook : Ahmad Goro) ada menyatakan di facebook yang lokasinya untuk waktu di sebelah petang terletak di Padang Polo, Ipoh. Boleh cek facebook Ahmad Goro atau untuk penduduk Ipoh boleh cek update mengenai lokasi di facebook Ipoh Ipoh Aje.

Ulasan