Pulut Durian di Ipoh

Assalamualaikum

Nampak gayanya dalam proses saya hendak merealisasikan impian saya (catatan disini) yang sudah lama saya dok mencuba ada juga tikanya terpaksa juga cave in dengan pengaruh media sosial (whatsapp contohnya) . Dalam dok cuba mengurangkan pengembilan makanan yang berlemak dan manis gagal juga menahan rasa ingin tahu untuk mencuba pulut durian


Secara kebetulan juga saya baru balik kenduri di kawasan sekitar Taman Meru, Ipoh ternampak pula kedai Singgah Yob (betul betul belakang Mydin Meru), wife pun kata jom la try singgah. Setelah mencuba sendiri kot ikutkan memang tak puas nak try cendol durian pula tapi saya rasa lain kali pula, haru nanti dah banyak makan manis.

Itu sahaja cerita untuk kali ini, Wassalam

* Ini Bukan iklan
* Saya bukan hardcore durian, sesekali teringin juga



Ulasan

  1. Update setakat Jun 2019

    Lalu sekali lagi haritu macam dah tak buka je kedai ni, kot dah pindah tak tahu le pulak

    BalasPadam

Catat Ulasan