Air Nyior Lepas Shoot Gambar

Assalamualaikum

2 3 menjak ni dok batuk yang lambat juga nak hilang (ubat pun tak berapa nak makan mana maunya). Jadi kalau dah batuk kompom la dok minum air panas time lepak kedai so rasanya agak boring juga atau cemuih kata side kampong bini saya so saya pun rasa minum air nyior (air kelapa) best juga time time gini.

Bila lepas sesi shoot gambar/video/dron selalunya saya mesti dok lepak jap pekena the ais ke atau apa-apa sajalah yang sejuk tapi time batuk ni memang tak boleh le. pastu bila singgah kedai jual air nyior ada satu abam kat area Pasir Pinji, Ipoh ni rasanya ok juga.

Air Nyior Muda (Air Kelapa Muda)


Lepak Minum Air Nyior Bawah Pokok


Rasanya boleh juga balik shoot lepak minum air nyior sebab sambal lepak tu fikir masa edit nanti apa yang jalan cerita atau cemana nak susuh album ... camtula. Saya ni dok cerita je ni pasal shoot foto video bukan apa saya ada menyediakan khidmat shoot foto dan video kalau berminat bolehlah singgah disini.

Itu sahaja catatan kali ini.

Wassalam.




Ulasan