Kemas Folder Sambil Mengimbau Suasana

Assalamualaikum

Di kala orang lain sudah pun berada di alam mimpi saya masih lagi mengemaskini ruang storan di dalam komputer saya ini untuk projek yang mendatang. Senang cerita saya sedang memadamkan gambar majlis yang saya rakamkan dalam linkungan 2 3 tahun lepas. Sebelum saya terlupa saya ada membuat perkhidmatan foto dan video, kalau berminat boleh klik disini manalah tahu kot berminat boleh ambil pakej dengan saya dan saya akan cuba memberikan khidmat terbaik dengan harga berpatutan.

Sambil memadamkan folder gambar tersebut sambil teringat serba sedikit tentang suasana di majlis yang mana foldernya sedang saya padamkan. Kalau ikutkan memang nak saja saya simpan semua nya tapi nak buat macam mana nak tak nak kena la juga menguruskan storan data yang optima jikalau tidak akan timbul kesukaran untuk melaksanakan sesuatu projek seperti edit video contohnya.




Itu sahaja catatan saya kali ini. 

Wassalam

(ini pun dah tahap ngantuk dah ni)

Ulasan