Cecah Juga 10K Views, Tapi ...

Assalamualaikum

Salah satu blog yang saya gunakan untuk memuatkan hasil foto saya iaitu experimenlensa telah cecah juga 10 ribu views, kalau ikut takde le apa sangat yang nak dihebohkan atau shout about tapi bagi saya ianya satu pencapaian peribadi yang boleh dibanggakan.

Akan tetapi ada faktor yang membuatkan saya sedikit gusar kerana daripada statistik yang ditunjukkan ada views mendadak dari Romania. Saya pun tak tahu apa yang mereka inginkan. Cuma saya berharap tiada apa yang tidak di ingini terjadi.

Berikut ialah beberapa tangkap layar tentang statistik yang agak mengusarkan ini. Diharap semuanya akan dipermudahkan.

Wassalam.







Ulasan

  1. 10k. woww banyak tu. semoga takde apa2 la tu.. teruskan dengan gambar2 yang menarik dan memberi manfaat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bersyukur juga la ada pengunjung, saya pun takde le rasa apa apa tapi dengan macam-macam anasir sekarang ni risau juga

      Padam

Catat Ulasan