Penangan 11.11 2018

Assalamualaikum

Nampaknya jualan mega 11.11.2018 memang betul-betul memeriahkan beberapa sosial media yang saya join antaranya Facebook dan Whatsap.

Di Facebook :-

- Kenapalah buat time takde duit
- Buat bajet lari
- Rambang mata

Di Whatsapp :-

- Link minta tolong slash
- Link minta tolong join apa entah

Macam-macam lagilah

Senang ceritanya memang meriahlah cuma bajet saya je agak terbatas kali ini huhuhuu

Cerita lain pula hari ini saya dapat panggilan daripada pihak perodua berkenaan hal pembaikan kereta alza saya di Perodua dan wakil perodua itu menyenaraikan apa yang patut saya submit untuk proses tuntutan insuran. Alhamdulillah dalam tak dapat pergi tu disebabkan cuti yang terhad ada juga cara saya nak submit dokumen tanpa perlu mengambil cuti. Entri mengenai kemalangan saya ada di sini.

Dalam pada itu sempat juga saya menguji Sony Nex5 saya yang saya bercadang nak jual. Entrinya ada di blog http://zuruu.blogspot.com boleh ke situ.

Itu sahaja entri untuk kali ini.

Wassalam.

Ulasan