Setelah sekian lama tidak mengemaskini blog ini

Salam

Saya ingin berkongsi mengenai kenapa saya tidak mengemaskini blog saya untuk satu jangka masa yang agak lama. Terdapat beberapa faktor yang mempengaruhi keadaan ini, tetapi faktor utama ialah jadual kerja saya yang sangat sibuk.

Sebagai seorang yang bekerja, saya perlu menghadiri tugasan dan tanggungjawab saya di pejabat sehingga larut malam. Ia memerlukan kesemua tenaga dan fokus saya sehingga apabila saya pulang, saya berasa sangat letih dan kurang bermotivasi untuk menulis di blog.

Saya mengakui bahawa saya sepatutnya mencari masa untuk mengemaskini blog saya, tetapi apabila saya mempunyai masa lapang, saya lebih suka menghabiskannya dengan aktiviti lain yang dapat memberikan saya ketenangan dan keceriaan seperti berjalan-jalan atau bersosial dengan keluarga dan rakan-rakan.

Namun begitu, saya berjanji bahawa saya akan berusaha untuk mengemaskini blog saya dengan lebih kerap dan memberikan kandungan yang berkualiti pada masa akan datang. Terima kasih atas sokongan anda semua.

Sekian, terima kasih.



Ulasan

Catat Ulasan