Wordless Wednesday - Koleksi Kamera Analog



Ulasan

  1. ada yang masih boleh guna ke tu antara 4 tu? hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang Ricoh tu tak boleh on saya rasa mungkin tapak bateri tu dah terhakis ada juga saya try cuci tapi tak mau, masa beli dulu dia boleh on tapi tula beli pun rm5 kedai nak tutup. Canon tu pula masa saya cuba shoot, filem nya tak bergerak tak pasti apa masalahnya manakala kamera LCA dan Premier tu ok.

      Padam
    2. ohhh. ehh murah nya rm5 je sebab kedai nak tutup. boleh la merasa. sekarang pakai kamera apa untuk photoshoot? =)

      Padam
    3. Kalau berdasarkan gambar ini, mostly yang saya pakai untuk shoot analog Lomo LCA le, kot ada modal teringin juga nak pakai yang Lomo LC Wide ke yang Lomo 120 (Format filem) atau Lomo'Instant, tapi tulah faktor harga main peranan gak

      Padam
  2. aku pun ada satu kat rumah. tapi dah lama rosak. cuma sayang nak buang.

    BalasPadam
  3. Semoga saya dapat membeli dan belajar guna camera pada suatu hari nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau tengok trend sekarang kamera handphone pun dah padu, saya ni sebab minat kamera tu yang ada koleksi kamera tu, tapi kalau satu hari nanti ada modal extra boleh kot cari satu kamera.

      Padam

Catat Ulasan