Kelajuan Data Di Musim PKP

Assalamualaikum

Di kala pelaksanaan PKP ni, saya rasa antara yang penting ialah kelajuan data untuk memudahkan aktiviti kerja saya (meeting berkumpulan, update blog/vlog, dsb). Kadang-kadang saya rasa jenuh juga menunggu sesuatu laman itu habis load. Pada pendapat saya waktu malam adalah masa yang memang menuntut sedikit kesabaran juga sebab adakalanya laju dan adakalanya perlahan.

Tetapi di musim PKP dan bulan puasa ni bersabar saja le.

Wassalam




 * saya update screenshot di waktu tengah malam/awal pagi dan saya dapati kelajuannya memuaskan pula tidak macam hari-hari sebelum ini




Ulasan

  1. ya betul, kelajuan data penting. kalau tak, mood jadi kelaut DALAM hehe

    BalasPadam
  2. Abe kie guna unifilite. X sampai pun 10 Mbps speed. Berbeza dgn Maxis yg sampai 50 Mbps! Sabor je la....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya gunakan Unifi dan maxis, seperti yang saya tangkap layar (screenshot) itulah dia purata kelajuan di kawasan saya

      Padam

Catat Ulasan